niedziela, 6 listopada 2011

Jesienny lisek czyli Diadem 104 :)

Na pierwsze ogień lakier do pazurów (to taki mój nałóg :))

(zdjęcie zapożyczone z http://www.diadem.com.pl/)
Długo nie mogłam się przekonać do lakierów tej firmy, ale jak zobaczyłam ten kolor to stwierdziłam że zaryzykuje, lubię go do tego stopnia że kupię następną buteleczkę. :)

Mój kolor to numer 104, jest rudzielec z mnóstwem shimmeru który opalizuje na zielono :)
Tak się prezentuje w świetle dziennym.
a tak z fleszem i tu widać ten zielony połysk :)

Trwałość: Jak na moje pazurki ok. Coś około 3,4 dni, i co ważnie nie odpryskuje tylko się ściera;)

Konsystencja: W sam raz. Krycie jest świetne jedna grubsza warstwa wystarcza. Pędzelek też ma bardzo fajny praktyczny kształt.

Jedyny problem to dostępność, ciężko je znaleźć.


Pozdrawiam. :)

Cena w sklepie internetowym to 11,90.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz