niedziela, 5 sierpnia 2012

Zakupy i lakiery Hean


Hej, hej.
Gości mam w Krakowie więc skupiam się zupełnie na czym innym i nie mam czasu. Staram się to odgrzebać ale brak Internetu mi nie sprzyja. Ale za to będą ładne zielone zdjęcia z nowymi nabytkami i recenzja lakierów Heana.

Najpierw lakiery.
Z serii duohromatic posiadam dwa 601 i 605. 

Małe buteleczki mieszczą 8ml lakieru, butelka zgrabna chociaż nie jakoś specjalnie pięknie.
Pędzelek jest standardowy, pomimo tego że butelka jest mała to nie ma problemu z wydobyciem lakieru, dobrze się nim maluje, łatwo nim sterować J





Numer 601 jest brązowy i mieni się na brązowo.                                                                                                                                       




Numer  605  jest fioletowo-turkusowy.







 Nawet nie wiecie ile zdjęć nacykałam żeby złapać efekt, w jakiejś mierze się to udalo.

Oba lakiery nakłada się przyjemnie, nałożyłam dwie warstwy, na zdjęciach w przypadku 601 wyszły prześwity.

Schną przeciętnie, ok. 15 minut i można się czegoś dotykać J

Trwałością się różnią, 605 starł się już tego samego dnia, 601 wytrzymał ok. 3 dni.

Nie są drogie z tego co kojarzę to ok. 7zł.

Z dostępnością słabiutko, Heana ciężko znaleźć, najwygodniej chyba przez Internet.



A teraz zakupy, pod szyldem Golden Rose :)





On się tak pięknie mieni :D Uwielbiam go :) Bliżej przedstawię w jakimś poście :)








13 komentarzy:

  1. Te dwa lakiery z początku notki niezbyt mi się podobają, ale te niżej bardzo!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie się błyszczą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fioletowo-turkusowy kameleon jest piękny :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy. :)
    Ten drugi lakier z Heana bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi skarabeusz z Hean bardzo mi się podoba:)Też jak robiłam fotkę u siebie takiego lakieru to się namęczyłam żeby choć trochę oddać ten efekt zmieniającego się koloru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe są kolorki tych lakierów z Hean :)
    Fajne zakupy, kolor tego lakieru Golden Rose jest świetny :)

    Zapraszam również do mnie na nowy wpis:)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki lakierów ale jakie Ty masz śliczne paznokcie:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory tych lakierów z Golden Rose ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. great colours! like the with the space style most!

    OdpowiedzUsuń