czwartek, 16 lutego 2012

Zbiory część I. Usta :)

Znowu mnie tu kupę czasu nie było, ale odgruzowałam to co miałam, sesja skończona (teraz tylko wyniki). Więc wracam, dziś część pierwsza moich zbiorów, na pierwszy ogień błyszczyki i szminki :)

Duuużo zdjęć:)

Cała moja gromadka. 


Pomadki w płynie Diadem. 


Błyszczyki Colour Alike.


Błyszczyki Sweet Cream-Eveline.

Światło dzienne.
i z fleszem.

Błyszczyki Eveline-Colour Celebrities


Błyszczyki Joko, Virtual, Vipera


Błyszczyki Eveline, Joko, Paese, Virtual, Essence, Delia, Ziaja. 


Tubki Golden Rose i jeden Eveline. 


Testerki z Bell i jeden Lip Smackers. 


I szmineczki. Joko i Hean.



To by było na tyle, jeśli macie jakieś pytania chętnie odpowiem ;) 

4 komentarze:

  1. o matko kochana! ile Ty tego masz?! ja nie mam nawet 1/10 tego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaacie ale wielka kolekcja O_O
    ja to mam ze 3 błyszczyki i ze 2 pomadki tylko. Wszystkie kupiłaś sama i używasz czy gdzieś od sponsorów?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca jednym słowem:) moja koleżanka pracuje w rossmanie i też ma dzięki temu mase kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń