niedziela, 22 lipca 2012

Lakier Vipera High Life.

Znów po długiej nieobecności ale tyle się podziału że muszę mój grafik działania poukładać na nowo, metodą prób i błędów :)

Dziś przybywam z recenzją lakierów Vipery, z serii High Life mam dwa, 804 i 805.

804 to taki dziwny zielony :)

Buteleczka jest fajna, ładna i zgrabna mieści w sobie 9 ml lakieru.

Konsystencja jest ok, nie jest za gęsty ;) Do krycia potrzebne są trzy warstwy. Schnie szybko.


Mam problem z pędzęlkiem który jest krótki, niestety nie sięga do dna więc trzeba przekręcać buteleczkę żeby dostać się do lakieru.

a tu 805 na pazurkach

Trzyma sie 3,4 dni później pojawiają się obtarcia :)

8 komentarzy:

  1. ja mialam kilka rzeczy z vipery i niestety, zadna sie z nich nie sprawdzila, ale lakier wyglada okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor świetny, ale ten pędzelek... Mam jeden lakier z vipery obecnie i bardzo go lubię, ale ma zupełnie inny pędzelek. Ta niebieskość na pazurkach jest śliczna. A trwałość 3-4 dni jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski jest świetny, ja właśnie szukam jakiegoś fajnego błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zużywaj a potem zaczaj sięna tołpiaki i daj znać jak u Ciebie się sprawdziły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można je dostać chociażby w Rosmmannie a w Krakowie ich trochę jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dziękuję, dziękuje :D :*

    OdpowiedzUsuń