niedziela, 8 lipca 2012

Zużywać i jeszcze raz zużywać.

Piszę tego posta po raz drugi, w pierwszej wersji wspomniałam że komputer nie lubi mojego bloga i dał temu dowód wyłączając się w środku posta :|

Czas na drugie podejście.

Jakiś czas temu podejrzałam u xbebe18 pewien pomysł. Chodzi o zużywanie błyszczyków, ja mam tak że jak się uczepie jednego to męczę tak długo aż się  znudzi gdy inne leżą. Pomysł polega na tym że wybieramy pięć błyszczyków na miesiąc i ich używamy, spodobało mi się na tyle że dołączyłam do tego jeszcze cienie do powiek. Co bardzo mi się nie spodoba pójdzie dalej w świat.

Zdjęcia wybrańców:

Pierwsze zdjęcie z fleszem drugie bez flesza :)



Wygląda na to że uda się dodać posta ( w tym momencie komputer wyłączył się po razu drugi) :))

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki ^^ Ja też bym tak pewnie musiala zrobić, ale teraz jestem na etapie ciemnych szminek i błyszczyków i je ciągle używam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki, bo wiem,że zużycie błyszczyków graniczy z cudem :P

    OdpowiedzUsuń